Intrebari frecvente
1 În cât timp ajunge comanda?
Termenul de livrare pentru fiecare produs este afișat în pagina produsului
Daca o comandă conține produse cu termene de livrare diferite, livrarea se va face în funcție de termenul cel mai îndelungat.
2 Pot ridica produsul personal?
Da, poți ridica produsul personal de la sediul nostru din Iasi, str Calea Chisinaului nr 27, parter
3 Am uitat să adaug un produs, îl pot adăuga ulterior?
După ce comanda este confirmată, nu se poate adauga alt produs decât prin crearea unei comenzi noi.
4 Cum pot returna un produs?
Te rugăm se ne contactezi prin email la fipotoys@gmail.com
Produsele personalizate nu se pot returna decât dacă prezintă un defect de fabricație.
In cazul in care returul este acceptat, clientul trebuie sa returneze produsul la adresa noastra din Iasi, str Calea Chisinaului nr 27, cheltuielile de transport fiind suportate de Fipo.
In maxim 2 saptamani de la primirea coletului returnat, Fipo shop va returna contravaloarea produsului direct in contul bancar al clientului.
5 Am greșit ceva la personalizare când am făcut comanda. Pot corecta?
În anumite situații, când produsul nu a intrat în faza de producție se pot face anumite corecții.
Te rugăm să ne contactezi pe fipotoys@gmail.com pentru mai multe detalii.
6 Nu am destul loc să scriu în casuța de personalizare. Ce pot face?
În anumite situații și pe anumite produse se poate extinde spațiul cu câteva caractere.
Trimite-ne un email la fipotoys@gmail.com si verificăm ce se poate face.
7 Comanda a ajuns însă conține produse deteriorate. Cum se poate rezolva?
Ne pare nespus de rău că ai întâmpinat astfel de probleme.
Trimite-ne toate detaliile pe fipotoys@gmail.com și vom încerca să găsim o soluție.
8 Nu doresc să îmi creez cont. Pot face o comandă și fără cont?
Da, pe www.fipo-shop.ro se pot face comenzi și fără cont.
Completează toate datele necesare în formularul de comandă iar comanda va fi preluată cu succes.
Totuși, îți recomandăm creearea unui cont pentru a ușura procesul de comandă pe viitor.